Payroll voor Amsterdamse werkgevers
Ook voor Amsterdamse werkgevers die niet op de hoogte zijn van de laatste wet- en regelgeving op het gebied van personeelsadministratie, is payroll een uitkomst.
Als net een zinnetje in een arbeidscontract niet klopt, kan dat grote gevolgen hebben. Neem bijvoorbeeld iemand die in dienst komt op basis van een halfjaarcontract, waarbij de werkgever per ongeluk een contract voor onbepaalde tijd als basis gebruikt voor het nieuwe contract. Gevolg is dan dat, mocht een nieuw personeelslid niet voldoen, de werkgever misschien wel een half jaar aan deze persoon vastzit, omdat er rechtswege niet tot ontslag overgegaan kan worden. Hier zit geen ondernemer op te wachten.
Een payrollbedrijf heeft zich gespecialiseerd in de laatste wet- en regelgeving op het gebied van personeelsbeleid en zal altijd werken met de laatste en nieuwste methoden.
Niet alleen de werving kan uitbesteed worden aan ons, ook alles omtrent pensioenen, reiskostenregelingen, ziektemeldingen, re-integratie, we noemen maar wat termen waarvan sommige werkgevers het zweet op de rug krijgen. Voor een klein bedrag per maand nemen wij alle personeelszaken over. Omdat personeel bij ons in dienst is, worden alle verantwoordelijkheden van het werkgeverschap aan ons overgedragen. We betalen de salarissen, zijn verantwoordelijk als een werknemer ziek is etc. Doorgeven van de gewerkte uren volstaat.
In een persoonlijk gesprek kunnen wij uiteenzetten wat wij voor u kunnen betekenen en vertellen u graag waarin wij ons onderscheiden. Een van deze punten is dat wij maatwerk leveren. Een ander is dat wij eerlijke tarieven hebben, zonder verborgen marges en bijkomende kosten.
Wat zijn nu werkzaamheden die wij daadwerkelijk van u overnemen?
- De opmaak van een correcte arbeidsovereenkomst
- Vragen beantwoorden van personeel of werkgever en hen adviseren
- Alle communicatie met de belastingdienst
- De communicatie met het UWV
- Begeleiding van re-integratie bij ziekte
Het grootste voordeel is dat u tijd bespaart, voor ons zijn deze klussen dagelijkse kost, terwijl u zich er altijd eerst in moet verdiepen. Payroll is geschikt voor bedrijven die tijd en geld willen besparen, die nieuwe medewerkers willen aannemen, waar veel verloop is in het personeelsbestand, waar problemen zijn met werknemers of bedrijven die tijdelijk meer of minder werk hebben.
Ook bedrijven met onregelmatige werktijden adviseer ik graag over de mogelijkheden. Veel horecaondernemers hebben de voordelen van payrolling al ondervonden. Grote kans dus, dat dat leuke meisje op het terras in Amsterdam bij ons in dienst is.
Offerte aanvragenVerantwoordelijkheden Dubbel U |
Dubbel U Salarisadministratie |
Dubbel U Payroll |
---|---|---|
De maandelijkse of wekelijkse verloningen | ||
Online urensysteem | ||
Verwerking van de ingevoerde uren | ||
Salarisstrook in gewenste huisstijl | ||
Het versturen van loonstroken per post of per mail | ||
Opmaken aangiftes loonbelasting | ||
Het versturen van jaaropgaven per post of per mail | ||
Gegevens aanleveren voor de pensioenregeling | ||
Het verwerken van mutaties | ||
Het verstrekken van arbeidsovereenkomsten | ||
Het overnemen van het juridisch werkgeverschap | ||
Het dragen van arbeidsrechtelijke risico’s | ||
De wekelijkse of maandelijkse uitbetalingen | ||
De aangiftes loonbelasting | ||
De communicatie met de werknemers (P&O) | ||
Facturatie aan uw opdrachtgevers | ||
De administratie van de vrije dagen | ||
Doorbetalen salaris bij ziekteverzuim | ||
Re-integratie bij langdurige ziekte | ||
Facturatie aan uw opdrachtgevers | ||
Communicatie met uw opdrachtgevers |
= indien gewenst
Offerte aanvragen
Een backoffice offerte op maat
Wij komen graag bij u langs om onze dienstverlening toe te lichten en deze exact af te stemmen op uw wensen. Uiteraard kunt u ons ook bellen: