Payroll voor Amsterdamse werkgevers

Ook voor Amsterdamse werkgevers die niet op de hoogte zijn van de laatste wet- en regelgeving op het gebied van personeelsadministratie, is payroll een uitkomst.

Als net een zinnetje in een arbeidscontract niet klopt, kan dat grote gevolgen hebben. Neem bijvoorbeeld iemand die in dienst komt op basis van een halfjaarcontract, waarbij de werkgever per ongeluk een contract voor onbepaalde tijd als basis gebruikt voor het nieuwe contract. Gevolg is dan dat, mocht een nieuw personeelslid niet voldoen, de werkgever misschien wel een half jaar aan deze persoon vastzit, omdat er rechtswege niet tot ontslag overgegaan kan worden. Hier zit geen ondernemer op te wachten.

Een payrollbedrijf heeft zich gespecialiseerd in de laatste wet- en regelgeving op het gebied van personeelsbeleid en zal altijd werken met de laatste en nieuwste methoden.

Niet alleen de werving kan uitbesteed worden aan ons, ook alles omtrent pensioenen, reiskostenregelingen, ziektemeldingen, re-integratie, we noemen maar wat termen waarvan sommige werkgevers het zweet op de rug krijgen. Voor een klein bedrag per maand nemen wij alle personeelszaken over. Omdat personeel bij ons in dienst is, worden alle verantwoordelijkheden van het werkgeverschap aan ons overgedragen. We betalen de salarissen, zijn verantwoordelijk als een werknemer ziek is etc. Doorgeven van de gewerkte uren volstaat.

In een persoonlijk gesprek kunnen wij uiteenzetten wat wij voor u kunnen betekenen en vertellen u graag waarin wij ons onderscheiden. Een van deze punten is dat wij maatwerk leveren. Een ander is dat wij eerlijke tarieven hebben, zonder verborgen marges en bijkomende kosten.

Wat zijn nu werkzaamheden die wij daadwerkelijk van u overnemen?

  • De opmaak van een correcte arbeidsovereenkomst
  • Vragen beantwoorden van personeel of werkgever en hen adviseren
  • Alle communicatie met de belastingdienst
  • De communicatie met het UWV
  • Begeleiding van re-integratie bij ziekte

Het grootste voordeel is dat u tijd bespaart, voor ons zijn deze klussen dagelijkse kost, terwijl u zich er altijd eerst in moet verdiepen. Payroll is geschikt voor bedrijven die tijd en geld willen besparen, die nieuwe medewerkers willen aannemen, waar veel verloop is in het personeelsbestand, waar problemen zijn met werknemers of bedrijven die tijdelijk meer of minder werk hebben.

Ook bedrijven met onregelmatige werktijden adviseer ik graag over de mogelijkheden. Veel horecaondernemers hebben de voordelen van payrolling al ondervonden. Grote kans dus, dat dat leuke meisje op het terras in Amsterdam bij ons in dienst is.

Offerte aanvragen
Verantwoordelijkheden
Dubbel U
Dubbel U
Salarisadministratie
Dubbel U Payroll
De maandelijkse of wekelijkse verloningen vinkje vinkje
Online urensysteem vinkje vinkje
Verwerking van de ingevoerde uren vinkje vinkje
Salarisstrook in gewenste huisstijl vinkje vinkje
Het versturen van loonstroken per post of per mail vinkje vinkje
Opmaken aangiftes loonbelasting vinkje vinkje
Het versturen van jaaropgaven per post of per mail vinkje vinkje
Gegevens aanleveren voor de pensioenregeling vinkje vinkje
Het verwerken van mutaties vinkje vinkje
Het verstrekken van arbeidsovereenkomsten vinkje vinkje
Het overnemen van het juridisch werkgeverschap   vinkje
Het dragen van arbeidsrechtelijke risico’s   vinkje
De wekelijkse of maandelijkse uitbetalingen   vinkje
De aangiftes loonbelasting   vinkje
De communicatie met de werknemers (P&O)   vinkje
Facturatie aan uw opdrachtgevers   vinkje
De administratie van de vrije dagen   vinkje
Doorbetalen salaris bij ziekteverzuim   vinkje
Re-integratie bij langdurige ziekte   vinkje
Facturatie aan uw opdrachtgevers   vinkje
Communicatie met uw opdrachtgevers   vinkje

vinkje = indien gewenst

Offerte aanvragen

Een backoffice offerte op maat

Wij komen graag bij u langs om onze dienstverlening toe te lichten en deze exact af te stemmen op uw wensen. Uiteraard kunt u ons ook bellen:

023 – 785 2662